Kula u nogi...

Sobota, 11 stycznia 2014 · dodano: 12.01.2014 | Komentarze 0

Jak przysłowiowa "kula u nogi" czułem się na wycieczce z Krzyśkiem i Diabłem. Nie powinienem się z nimi ustawiać na początku roku. Bez przygotowania kondycyjnego z dużo mnie to kosztuje. Wskazania pulsometra pokazały u mnie prawie zawał. Koksom na początku sezonu mówimy stanowcze NIE! Co prawda drogę wybierałem ja ale nie wszystkie moje wybory były słuszne. Nie mogłem za nimi nadążyć na ścieżce z Linken do Grambow więc pomyślałem, że spowolnię ich wjeżdżając w teren. Oczywiście nie pomyślałem ile to mnie będzie kosztowało. Podjazdy w błocie za Kościnem były dla mnie zabójcze. To właśnie wtedy pulsometr wskazywał 180 ud/min. Absolutnie nie powinienem był dopuszczać do takiego tętna w takim okresie przygotowań. No dobra - ponarzekałem sobie troszkę i mi ulżyło :) Oprócz mojej kiepskiej formy wszystko inne było OK - Locknitz odwiedzone, kto stoi tam gdzie stał. Kilometry zrobione. Jedynie szkoda, że Piotrek znowu uciekł :) Czapki z głów dla wszystkich, którzy odważyli się wybrać na rower w niedzielę! ;)
No no na koniec fociszki i mapka ;)