Test #1 Lubieszyn

Wtorek, 25 lutego 2014 · dodano: 25.02.2014 | Komentarze 0

Po pracy miałem niewiele czasy do zmroku więc nie specjalnie chciało mi się wybierać na dłuższe przejazdy. Nie lubię jeździć po ciemku. Udało mi się wystartować o 16:35 więc do 18 miałem ok 1,5 godziny. W sam raz aby przejechać na się Lubieszyn. W tempie jakie mam ostatnio czyli ca. 20 km/h zajęłoby mi to właśnie ok  1,5 godziny. Pomyślałem sobie jednak, że to bez sensu kolejny raz przejechać ten sam odcinek tak dla przejechania. Wymyśliłem, sobie że pościgam się sam z sobą.No i tak zrobiłem. Mój "testowy" odcinek przejechałem na dość wysokim pulsie i na miękkich przełożeniach. Puls po rozgrzaniu organizmu oscylował w granicach 150 ud./min natomiast kadencję starałem się utrzymywać na poziomie ok 100 obr/min. Obawiałem się wyższego pulsu aby nie przesadzić więc jechałem... w miarę rozsądnie z rezerwą. Na koniec lutego po 2 miesiącach lekkich jazd udało mi się przejechać ten odcinek ze średnią ok 26 km/h co uważam jest przyzwoitym wynikiem. Pod uwagę trzeba wziąć jeszcze nie koniecznie do końca sprzyjające warunki. Choć muszę przyznać, że tragicznie też nie było - bywało gorzej ;)