Zimno...

Czwartek, 27 marca 2014 · dodano: 27.03.2014 | Komentarze 0

Pomyślałem sobie dzisiaj, że przechytrzę troszkę pogodę i zamiast szosy wyciągnę z piwnicy Meridę i ubiorę zimowe buty abym nie zmarzł. Przy okazji mogłem sprawdzić jak się sprawuje rower po moich mechanicznych "wyczynach". Tak jak wcześniej pisałem konieczna była wymiana wkładu suportu a przy okazji wymieniłem pedały na XT oraz rogi na Syncros XR.
Ruszyłem jak zwykle o... 16:46 :) Ja naprawdę nie robię tego specjalnie. Nie patrzę wcale na zegarek. Właściwie go nie mam jak jeżdżę (w liczniku nie ma go w zestawie wyświetlanych danych). Zaraz po starcie wiedziałem, że nie jest tak fajnie jak dzień wcześniej. Po pierwsze było zdecydowanie chłodniej. Te 3 stopnie niżej i zimny wiatr robił swoje. Nie wróciłem się jednak po kurtkę. Pojechałem tak jak w środę tylko na nogach miałem zimowe buty. Na początku marzłem od pasa w górę, po dwudziestu kilku kilometrach stopy również zaczęły delikatnie marznąć. Miałem farta, że nie pojechałem na szosie, nogi pewnie odmrażałbym bardzo długo.
Nie wiem czy to zmiana pogody czy zmiana roweru ale jechało mi się... źle. Kompletnie nie mogłem złapać rytmu. Raz kręciłem na wysokich kadencjach bez oporu aby po chwili na podjeździe na twardych przełożeniach męczyć się nie miłosiernie. Nie potrafię tak na gorąco znaleźć odpowiedzi.
Średnia nie wyszła co prawda najgorsza a mogłaby być jeszcze lepsza gdybym nie kombinował ze zdjęciem na ostatniej dziesiątce.
Jeśli pogoda się nie poprawi będę miał czas aby przekonać się co jest nie tak... Wiem, że zacznę od zmiany w ustawieniach siodełka oraz od zmiany... opon. Pewnie to bardzo subiektywna opinia ale jakoś lepiej mi się jeździ na Race Kingach.

Rzut oka na zachód... słońca..

PS. Równo miesiąc temu przejechałem taką samą odległość w takim samym czasie... ale było kilka stopni cieplej!