Spontan

Poniedziałek, 13 lipca 2015 · dodano: 13.07.2015 | Komentarze 1

Rzadko zdarzają mi się takie akcje jak dzisiaj. Od podjęcia spontanicznej decyzji do wyjścia z rowerem minęło kilka minut. Totalnie nie planowany popołudniowy wyjazd stał się faktem. Od wtorku miałem jeździć ponownie do pracy rowerem ale chyba jednak wybiorę popołudniowe wyprawy na szoskę ;) Dojazdy do pracy przełożę na dni gdy będą bardziej sprzyjające okoliczności ku temu aby jechać i wrócić rowerem.
Zdjęć znowu nie ma. Tym razem nie ze względu na to, że zapomniałem naładować kamery ale najzwyczajniej cel wyjazdu był zupełnie inny :)
PS. Tak przy okazji udało mi się wskoczyć na 3. miejsce na segmencie Krackow - Nadrensee w GC :)

Uzupełnienie ;)
Miało nie być zdjęcia ale zapomniałem o nowym "meblu" :)

Giant też już będzie miał swój wieszak ;)

Dla Danielo ;)

Rower normalnie stoi na kołach, w korytkach (zmieści się w nich również szeroka opona MTB)

Dodatkowo zaczepiony jest za pedał.

Od siebie dodałem dwie gumy, które zmniejszyły odrobinę otwór oraz zapobiegają otarciom.

Wieszaki znalazłem w Allegro. Wg mnie były najlepiej wykonane (kosztowały 55 zł + przesyłka). Można kupić o połowę tańsze, kwestia gustu :)