Info
Ten blog rowerowy prowadzi lenek1971 z miejscowości Warzymice. Od marca 2012 mam przejechane łącznie 33614.55 kilometrów.Więcej o mnie.
2016
2015
2014
2013
2012
Moje rowery i nie tylko
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2016, Kwiecień2 - 0
- 2016, Marzec21 - 33
- 2016, Luty10 - 8
- 2016, Styczeń11 - 9
- 2015, Grudzień16 - 33
- 2015, Listopad5 - 6
- 2015, Październik22 - 66
- 2015, Wrzesień24 - 36
- 2015, Sierpień23 - 48
- 2015, Lipiec14 - 45
- 2015, Czerwiec19 - 52
- 2015, Maj24 - 74
- 2015, Kwiecień19 - 96
- 2015, Marzec19 - 61
- 2015, Luty16 - 46
- 2015, Styczeń12 - 56
- 2014, Grudzień6 - 17
- 2014, Listopad7 - 19
- 2014, Październik6 - 28
- 2014, Wrzesień10 - 32
- 2014, Sierpień15 - 44
- 2014, Lipiec13 - 32
- 2014, Czerwiec15 - 27
- 2014, Maj20 - 42
- 2014, Kwiecień16 - 18
- 2014, Marzec18 - 23
- 2014, Luty13 - 13
- 2014, Styczeń14 - 15
- 2013, Październik4 - 1
- 2013, Wrzesień7 - 4
- 2013, Sierpień5 - 1
- 2013, Lipiec13 - 19
- 2013, Czerwiec18 - 30
- 2013, Maj12 - 22
- 2013, Kwiecień13 - 18
- 2013, Marzec6 - 17
- 2013, Luty6 - 1
- 2013, Styczeń2 - 2
- 2012, Październik3 - 0
- 2012, Wrzesień6 - 7
- 2012, Sierpień10 - 6
- 2012, Lipiec15 - 2
- 2012, Czerwiec7 - 0
- 2012, Maj8 - 0
- 2012, Kwiecień11 - 4
- 2012, Marzec12 - 3
- Dystans 25.77km
- Czas 01:05
- VAVG 23.79km/h
- VMAX 38.90km/h
- Temperatura 18.3°C
- HRmax 156 ( 82%)
- HRavg 122 ( 64%)
- Kalorie 608kcal
- Podjazdy 131m
- Sprzęt Giant XtC Advanced 29er 1
- Aktywność Jazda na rowerze
Potul Icka
Czwartek, 3 września 2015 · dodano: 03.09.2015 | Komentarze 2
Powinno być chyba Przytul Izka albo może Utul Izka ale jakoś nie pasowałoby do tematu. Nie będę dziś pisał o Icku czy o Mosze ale o naszej, szczecińskiej świeżo wyremontowanej ulicy Potulicka. Na prośbę Hanki postanowiłem przejechać w całości jej kilometrowy fragment, który remontowany było od 15.04.2014 aż do 25.08.2015. No i jako poszedł ten remont oprócz tego, że troszkę długo? Z punktu widzenia rowerzysty bardzo średnio (taka jet moja opinia). Dlaczego tak piszę? Ponieważ istnieje spore niebezpieczeństwo iż w pewnym momencie koło utknie w torach. Co się dzieje gdy koło wpada w tory? Miałem już o tym okazję przekonać się na Dworcowej.Inaczej wygląda sytuacja jeżeli chodzi o innych uczestników ruchu. Dla samochodów i pieszych wydaje się być idealna. Auta mają równy asfalt oraz mnóstwo miejsca do parkowania (nawet w absurdalnych jak dla mnie punktach), natomiast piesi mają szerokie chodniki, ładne wiaty przystankowe oraz bariery ochronne. Szkoda, że kosztem tych bardzo szerokich chodników nie wygospodarowano odrobiny miejsca dla rowerów.
ul. Potulicka w lutym 2015
... i we wrześniu 2015
Komentarze
leszczyk | 06:05 piątek, 4 września 2015 | linkuj
Tyle czasu i pieniędzy i zero rowerowej infrastruktury w tzw.przyjaznym dla rowerów mieście... Pozostaje chodnik i jak najszybsza ucieczka w Sowińskiego jadąc od miasta....
siwobrody | 21:06 czwartek, 3 września 2015 | linkuj
Od miesiąca jeżdżę tą ulicą .
Rano przed szósta gdy jest zerowy ruch , to jeszcze jest możliwość lawirowania i przejazd przez tory pod dużym kątem.
Przy normalnym ruchu jazda jest zagrożeniem dla rowerzysty.
Nie da się kontrolować samochodów i tramwajów z jednoczesnym wykonywaniem esów floresów na jezdni żeby nie zakleszczyć się w torowisku.
Potulicka nie dla rowerzystów.
Komentuj
Rano przed szósta gdy jest zerowy ruch , to jeszcze jest możliwość lawirowania i przejazd przez tory pod dużym kątem.
Przy normalnym ruchu jazda jest zagrożeniem dla rowerzysty.
Nie da się kontrolować samochodów i tramwajów z jednoczesnym wykonywaniem esów floresów na jezdni żeby nie zakleszczyć się w torowisku.
Potulicka nie dla rowerzystów.