Decyzja należy co ciebie!

Czwartek, 29 października 2015 · dodano: 29.10.2015 | Komentarze 6

Tak coś czułem już od wczoraj, że dzisiaj czeka mnie Locknitz oraz wizyta w PKP Cargo. Na początek przyjąłem na klatę wizytę u "kolejarzy". Jednak dla odmiany, tak aby nie było nudno postanowiłem pojechać przez Wyspę Pucką. To był zdecydowanie błąd. Jednak taka jest chyba natura ludzka, że co jakiś czas trzeba się sparzyć aby odczuć, że coś nam nie leży. Wyspa Pucka gdy jadę ją przy wale nie jest dobrym wyborem, dziś przekonałem się o tym po raz kolejny. Ostatni raz byłem tam Piotrem i z tego co pamiętam miałem więcej już tu nie wracać. Pamięć jest troszkę za krótka i trzeba ją co jakiś czas odświeżyć. Wybrałem trasę przez Dziewoklicz bo wydawało mi się również, że będzie krócej. Myliłem się, było dłużej prawie o dwa kilometry. Reasumując, było dłużej, wolniej, słabszą drogą... wybieram jednak przejazd przez miasto.
Jednak jest jeden (wg mnie plus tego dojazdu). Raz dzisiaj zatrzymałem się zrobić zdjęcia. Zrobiłem ich kilka i gdy przyszło do wyboru nie mogłem się zdecydować, które wybrać. Potem pomyślałem - co będę sobie żałował, wrzucę kilka :) Co właśnie czynię poniżej. Jeśli ktoś uzna, że wszystkie są nie warte wrzucenia to przepraszam, mi się podobają ;)
Tym którym się co spodoba proszę o wybranie najfajniejszego zdjęcia - decyzja należy do CIEBIE ;)
Zdjęcia zrobione w odstępie kilku sekund (+ odrobina PS).

PS. nie polecam przejazdu po DDR na Ku Słońcu. Momentami jest nieprzejezdna. Na DDRce handlarze porozkładali swoje kramy. Tak przy okazji - mogłaby być jakaś informacja np. w postaci jakieś tablicy przed wjazdem na DDR.

Zdjęcie nr 1

Zdjęcie nr 2

Zdjęcie nr 3

| 09:18 sobota, 31 października 2015 | linkuj Dzięki za "wybory" (i nie piszę tu o tych do sejmu) ;)

@Adaś - na ramie mam duży akumulator do dużej lampy. Światła musi być dużo
@Mirek - zawsze o coś są oparte. Na tym zdjęciu ciężar całego roweru jest na tylnym kole, czasem coś podłożę pod pedał.
renik | 09:15 sobota, 31 października 2015 | linkuj zdjęcie numer 3 i 1 :)
Gość | 22:37 piątek, 30 października 2015 | linkuj zdjecie nr 1 :)
coolertrans
| 19:10 piątek, 30 października 2015 | linkuj to na ramie to co za cudo ? jakaś ładowara ?
srk23
| 14:43 piątek, 30 października 2015 | linkuj Również uważam, że trójka ma w sobie to coś (jak Ty to robisz, że na każdym zdjęciu Twoje rowerki stoją na baczność a nie mają nóżek).
leszczyk
| 08:31 piątek, 30 października 2015 | linkuj Zdjęcie nr 3 :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tbree