Bartek ma gest :)

Środa, 9 marca 2016 · dodano: 09.03.2016 | Komentarze 2

Tak sobie poukładaliśmy plany treningowe, że na dzisiaj wyszedł nam dzień regeneracji czyli mało jazdy i dużo odpoczynku. Jednak nikt nie mówił, że odpoczynek to będzie "leżenie kołami do góry". Nasz odpoczynek okazał się bardziej napięty niż dzień treningowy. Na początek po śniadaniu wspinaczka. To znaczy niektórzy się wspinali, a inni (ja) nie mieli ochoty na niepotrzebne ryzyko. Doszedłem jedynie do końca szlaku i zawróciłem. Bartek, Marcin, Grzesiek i Jacek przeszli przez zamkniętą bramkę i ruszyli na szczyt. Po powrocie z wycieczki szybki obiad, tym razem rzeczywiście bardzo szybki i tym razem Bartek gest i zaprasza Marcina i mnie w ramach regeneracji na przejeżdżkę do  Morairy na kawę i ciastko. Po pół godzinie znajdujemy klimatyczną kawiarnię bierzemy kartę, patrzymy na ceny i wtedy Bartek oznajmia nam, że ma jedynie 20 EUR :) No cóż... Żartujemy sobie, że najwyżej będzie musiał szybciutko skoczyć po kasę (jedynie 12 km/150 m w górę x 2) jak się odrobinę spręży będzie w 40 minut tam i z powrotem. Na jego szczęście trzy smaczne ciasta i trzy kawy kosztują jedynie 11 EUR. Wracamy do domu i na zakończenie dnia czeka nas basen, jakuzzi i sauna :) Tym sposobem zamykamy dzień. Jutro będzie dużo ciężej...

Sponsor Bartek ;) Druga atrakcja dnia!