Kolejne "niemieckie" kółko

Wtorek, 27 marca 2012 · dodano: 27.03.2012 | Komentarze 3

Tym razem zaczynamy trasę przez Smolęcin. Troszkę jak na kolejce górskiej raz pod górę a raz z góry, z naciskiem na "pod górę". Później przez Barnisław do przejścia w Warniku gdzie wjeżdżamy na równiutki niemiecki asfalt. W Ladhetin zakręcamy w lewo i po równych płytach jedziemy z górki w kierunku Lebhener See. W Lebhen w prawo i po ścieżce rowerowej jedziemy aż do Schwannenz gdzie kończy się ścieżka rowerowa. Prosto po równym asfalcie do Grambow. Zaraz za przejazdem kolejowym w Grambow po lewej stronie znowu zaczyna się ścieżka, jednak jest to bardzo krótki ok 500 metrowy odcinek. W Neu Grambow trzeba przeciąć ulicę, ponieważ ścieżka rozpoczyna się po drugiej stronie. Jest to nowy odcinek wybudowany w 2011 roku. Jest równy i dobrze się po nim jedzie. Prowadzi do samej granicy Linken / Lubieszyn. Mijamy granicę i mamy mały podjazd do Dołuj. W Dołujach zaczyna się gorszy fragment nawierzchni. Musimy uważać na wyrwy w asfalcie. Tak samo jest za Dołujami, Szczególnie sama krawędź jezdni jest solidnie zniszczona. Ideałem było by jechać środkiem jezdni ale niestety tak się nie zawsze da. Przed przejazdem kolejowym w Stobnie skręcamy w prawo, przejeżdżamy przez tory i wspinamy się na dłuższym podjeździe do Będargowa. Fragment jezdni na odcinku ok 500 metrów jest tam w fatalnym stanie. W tym miejscu jezdnia położona jest w niecce i zimą zbiera się tam woda z okolicznych pól, która później zamarza i rozsadza asfalt. To jest chyba najgorszy odcinek na tej trasie. Później już tylko zostaje minąć Będargowo i już jesteśmy w Warzymicach. Trasa w miarę łatwa i przyjemna.

z3waza
| 20:45 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj No Twoje traski sobie pooglądałem tym niemniej problemem pozostaje czas a raczej jego brak bo zakładając że mogę wyjechać koło 17 to zostaje mi +/1 2,5h kręcenia czyli jakieś 60 km. A możliwość pojeżdżenia za granicą też jest jakąś atrakcją.
| 20:26 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Proponuję zabrać dowód i przekonać się 10 km za Szczecinem jak może być piękne życie rowerzysty - mnóstwo ścieżek puściutkie drogi, jak się pojawi kierowca to zostawi od Ciebie odległość taką, że zmieści się między wami czołg ;) Krajobrazy super, nawet najmniejsze wioski super zadbane... wszystko na wyciągnięcie ręki. Wiele śladów znajdziesz w necie. Łatwe, trudniejsze, krótkie i długie... Może to Ciebie rozczaruje, ale preferuje "tamtą" stronę!
z3waza
| 20:21 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Powiedz mi gdzie watro się wybrać po terenie zaczynając od Lasku Arkońskiego - czy czerwony szlak pieszy na Tanowo jest interesujący, a może ciekawszy jest kierunek na Siedlice?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akzes