Bez paliwa nie pojedziesz...

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 2

Pierwszy prawdziwie wiosenny dzień! Ciepło, bez wiatru - marzenie rowerzysty.
Choć nie planowałem żadnej wycieczki dzisiejsza pogoda tak kusiła, że skorzystałem! Jednak popełniłem spory błąd. Pojechałem bez "paliwa". W pracy zadyma, że nie było czasu zjeść cokolwiek, a po przebiciu się przez korki było późno i szkoda było tracić czasu na "jakieś" jedzenie! Wyjechałem prawie o 18:00 mając na koncie jedynie śniadanie zjedzone o 7:00! Zemściło się to na mnie sromotnie. Po 20 km marzyłem tylko o tym aby dotrzeć do domu. Totalny POWER OFF. Niestety był spory kawałek do przejechania więc skracałem wszystko jak mogłem. Aby odległość była jak najmniejsza zdecydowałem się nawet na kilkukilometrowy ciągły podjazd z Lebehn do Ladenthin! Nie cierpię tego podjazdu choć nie jest specjalnie wymagający to w sumie cały czas pod górę. Przy braku "paliwa" to był koszmar.
Jednak były również plusy tej wycieczki. Po raz pierwszy przetarłem nowy szlak - byłem zachwycony "okolicznościami przyrody" :)

Oto trasa:

Droga Ladethin - Pomellen

| 07:35 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Te same przemyślenia te same błędy :) Może podświadomie przemknął mi gdzieś Twój tytuł wpisu i głowa go zapamiętała ;) Pozdrawiam :)
panmisiek
| 22:09 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj identyczny tytuł wpisu jak u mnie kilka tygodni temu. Różnica taka że ja zjadłem śniadanie i nie tylko ale i tak paliwa brakło, trzeba się pilnować
pozdrower

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ytuma