Blankensee - zmiana planów

Środa, 30 maja 2012 · dodano: 30.05.2012 | Komentarze 0

No i nie wyszło tak do końca to co zaplanowałem. Miała być wycieczka do Wołczkowa przez Niemcy a wyszła runda również przez Niemcy ale z dodatkowymi atrakcjami.
Ale od początku... No właśnie początek był przetragiczny. Podmuchy w odkrytym terenie były nie do zniesienia. Zjazdy, które przy bezwietrznej pogodzie pokonuję bez trudy z prędkością 40 km/h tym razem uraczyły mnie prędkością ok. 20 km/h... Normalnie masakra... podjazdy były troszkę lepsze, pewnie dlatego że i tak pokonuję je wolno więc różnica nie była wielka, choć zauważalna. Dlaczego zmiana planów i nie dotarłem do Wołczkowa? Powód był banalny! Wjeżdżając do Grambow spotkałem jadącego w przeciwnym kierunku sąsiada, który mieszka vis-a-vis moich drzwi. Od słowa do słowa i padło na to, że zaproponuję nową trasę. Początek trasy taki sam jak planowany, czyli dotarcie do jeziora Blankensee, potem przejście na drugą stronę granicy w Buku, potem do Dobrej i Lubieszyna. Dalej przez las do Barnisławia, przez pola do Bobolina i powrót do domu. Wycieczka jak zwykle bardzo udana, kontakt z sąsiadem złapany (chyba mu się podobało).. tylko ta pogoda.... W końcówce maja mogło by być już ładniej... 11° to lekka przesada!

PS. do miesięcznej normy brakuje mi troszkę ponad 50 km...