Mam swojego kota

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 6

Duża cześć osób, które odwiedzają przygraniczną miejscowość Loecknitz ma na swoich rowerowych blogach zdjęcie kota, który stoi przed urzędem miasta. Wiele razy obiecywałem sobie, że też sprawię sobie takiego kotka. Jednak zawsze jak tam byłem coś innego miałem w głowie i kot zostawał zapomniany. Tym razem całą drogę myślałem o tym, że w końcu muszę mieć kota!:)
Nie wiem czy pisałem o tym ale w Meridzie zmieniłem siodełko. Na sztycy z powrotem wylądowała wygodna Garda zamiast seryjnego siodełka Merida. Nie obyło się jednak bez problemów. Aby jazda była w miarę komfortowa siodełko musi być dobrze ustawione. Jak zwykle mam z tym problem. O ile na krótkich dystansach to nie przeszkadza o tyle podczas dłuższej jazdy jest to bardzo uciążliwe. W moim przypadku złe ustawienie siodła powodowało drętwienie dłoni. Siodło nachylone było do przodu i ciężar ciała spoczywał na rękach co powodowało drętwienie. Po około 45 km miałem dość i zatrzymałem się na regulację. No i jak zwykle znowu przesadziłem. Przód siodła podniosłem tak wysoko, że ucisk na... ;) powodował, że kompletnie nie dało się jechać. Na kolejną regulację zatrzymałem się Loecknitz. Opuściłem odrobinę przód siodła. Jechało się lepiej choć na pewno nie idealnie. Skutkiem ubocznym złego ustawienia siodła jest również ból kolan. Ostatnio nie było z tym problemu. Niestety ból pojawił się znowu.

CDN

Arek ma kota

Pomysłowy szyld "Rowerowa stacja paliw"

Herbatka i ciastko 1,5 EUR

Co to za stwór?

Ciekawostka - barierka ma chronić kierowców przed drzewem czy drzewo przed kierowcami

Średniowieczny zamek w Locknitz

Kot razem z opiekunem

| 19:06 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj Grzegorz: Rzeczywiście ciastko z kawiarni pod rowerem. Choć startują dopiero od przyszłego tygodnia to byli tak uprzejmi, że mnie obsłużyli :) Uckermunde byłem w ubiegłym roku. Planuje tam śmignąć na szosie. Choć po ostatniej wycieczce muszę chyba popracować nad ustawieniami i pozycją.
Jacek: to samo mam chyba na szosie - nie mogę znaleźć optymalnego ułożenia. Chyba za dużo ciężaru opiera się na rękach... Do zobaczenia!
James77
| 18:00 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj aaa, a to ciacho i herba to z tej kawiarni pod rowerem? :)
| 17:59 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj też uważam, że żaden program nie podaje dokładnie przewyższeń (albo inaczej: każdy gada co innego)...

Gratulacje "zaliczenia" kota (teraz Pasewalk albo Ueckermunde ;)) . Swoją drogą to Niemcy pracujący obok co chwilę muszą widzieć szosowców z Polski, którzy albo odpoczywają na ławce, albo focą tego kota ;)
Jaszek
| 09:58 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Też kiedyś miałem problemy z drętwieniem dłoni. Gdybym tego nie przetestował na sobie to bym nie uwierzył, że minimalna zmiana nachylenia siodełka może powodować wielką zmianę komfortu jazdy.

Co do przewyższeń, to każdy program czy urządzenie podaje co innego i żaden poprawnie.
| 09:35 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj W statystykach jest rubryka "Podjazdy" czyli rozumiem, że to jest suma podjazdów dla całej wycieczki. Moje trasy pokazały wartość 777. Odczyty z Garmina, które sprawdziłem teraz to 536m . Dane z dwóch GPSów. Zresztą wykres można zobaczyć. Czemuś trzeba wierzyć. Jak dotąd wpisywałem dane z googlowego "Moje trasy" no i tak może niech będzie.
Gość | 09:09 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Tam jest góra 180m przewyższeń, a nie 777. Jeśli to z licznika to wprowadza w błąd.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot