Pierwsze koty za połoty

Sobota, 4 stycznia 2014 · dodano: 08.01.2014 | Komentarze 2

Początek roku od mocniejszego "uderzenia" tak samo zresztą jak początek 2013 i nawet z podobną trasą ;)
Podsumowanie roku 2013 wygląda wg mnie całkiem nie źle.
  •  wystartowałem w 5 maratonach (3 maratony szosowe oraz 2 maratony MTB)
  •  ustanowiłem swój rekord odległości rocznej 4750 km
  • ustanowiłem swój rekord dzienny 208 km
Tak jak przewidziałem Nie udało mi się przejechać 5000 km. Zabrakło jedynie 250 km... Listopad i grudzień mimo sprzyjającej pogody jakoś nie pasowały mi do roweru. Zresztą sytuacja też identyczna jak w 2012. Tak samo jak wtedy listopad i grudzień był "bezrowerowy". Wtedy jeszcze w listopadzie chodziłem na spining. Tym razem poprosiłem Mikołaja o... trenażer ;) Mikołaj spełnił moją prośbę i pod choinką znalazłem TACX Satori Pro (wkrótce pojawi się w dziale "rowery") ;) Na TACXie wylądował TREK, który będzie "zimował" w mieszkaniu zamiast w piwnicy. Natomiast Merida Waleczna zmierzy się "koło w oko" z zimą.
Do mojego arsenału "sprzętowego" dołączył nowy licznik. Zamiast SIGMY, która dzielnie służyła przez pół roku pojawił się nowy GARMIN. Na razie się jeszcze uczę obsługi nowego sprzętu i czekam na akcesoria ale wydaje być się to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż SIGMA. Jeden czujnik kadencji i prędkości (na tylne koło!) jest już zamontowany w TREKu na trenażerze, czekam na dostawę kupionego czujnika tętna no i na okazję aby w dobrej cenie kupić drugi czujnik kadencji (do Meridki). Nie chodzi o jakość, bo Sigmie niczego nie można zarzucić. Bardziej chodzi o kompletność. Będę mógł lepiej analizować nad czym mam pracować.
No to zabieramy się do PRACY. Cele na 2014? Po pierwsze 6 000 km w roku, przejechać wszystkie maratony, które jechałem w 2013 + maraton w Świnoujściu, przejechać w jeden dzień cały Zalew Szczeciński (czyli nowy rekord dystansu).

Czas ruszyć d.... ;)

Nowy członek naszej grupy "wyścigowej" ;) Witam Piotra (na pierwszym planie). Obstawa to oczywiście Krzysiek!