• Sprzęt Trek 1.5 /2011/

Po przerwie

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 1

Równo tydzień trwała przerwa w moich wyjazdach rowerowych. W weekend pogoda uniemożliwiła mi jazdę a w zasadzie umożliwiała jazdę tylko największym i najambitniejszym maniakom rowerowym, natomiast w tygodniu komplikacje rodzinne zmusiły mnie do wyjazdu. Weekend wykorzystałem na małe remonty rowerów oraz mały remont... piwnicy. Troszkę dużo zaczyna się robić tego sprzętu rowerowego, części zamiennych oraz narzędzi. Aby wszystko się zmieściło i było dobrze dostępne piwnica została gruntowanie zmodernizowana. To by było na tyle moich "żali".
Ostatni raz jeździłem do Ladenthin trzy razy. Było nie źle. Nawet Krzysiek zauważył nie złą średnią. Ja również byłem z niej zadowolony. Połowa marca i nie złe wyniki na szosie zwiastują dobre przygotowanie do sezonu. W ubiegły czwartek byłem 3 razy z rzędu na w miarę szybkich wycieczkach i czułem się lekko zmęczony i dlatego ta przerwa była mi na rękę.
Dzisiaj po pracy mimo sporego wiatru wymyśliłem sobie, że przejadę kawałek aby się rozruszać na weekend. Nie liczyłem na jakiekolwiek "wyniki", pogoda nie sprzyjająca (dość mocny wiatr), droga w sumie nie za "szosowa" (odcinek po płytach między Strockow a Penkun) ogólnie nie za fajnie. Jechałem bez specjalnego "spinania", dlatego to co zobaczyłem po przyjeździe bardzo mnie zdziwiło. Średnia prawie 29 km/h w takich warunkach to dla mnie mistrzostwo świata! Do tego prawie 55 km przejechanych bez specjalnego zmęczenia to cud! Czyżby rzucenie fajek wreszcie przynosiło efekty? ;)

PS. Wreszcie, zawitała chyba prawdziwa wiosna. Po raz pierwszy w tym roku pojechałem w dwóch koszulkach z krótkim rękawem + rękawki. Było w sam raz! :)