• Kalorie 2074kcal
  • Sprzęt Trek 1.5 /2011/

Schwedt po raz drugi

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 1

Narodziła nam się nowa świecka tradycja.... Nie, nie troszkę żartuję :) W dwie niedziele z rzędu udało mi się wyjechać z Pawłem na dalszą wycieczkę. W ubiegłym tygodniu byliśmy w Prenzlau, tym razem wybraliśmy sobie Schwedt. Droga oczywiście standardowa - zna ją każdy szczeciński rowerzysta a także po części... rolkarz. Dzisiaj odcinek pomiędzy Gartz a Schwedt był opanowany przez rolkarzy. Oczywiście było również sporo rowerzystów jednak zastanawiałbym się kogo było więcej.
Na nieszczęście na  ścieżce pojawiło się również sporo ludzi z psami, które biegały po ścieżce bez smyczy. W sumie to chyba pierwszy raz widziałem tak dużo psów spuszczanych ze smyczy. Zazwyczaj Niemcy są zdyscyplinowani i chodzą z psami na smyczy... dzisiaj jednak tak nie było...
Oprócz tych piesków na nic nie można było narzekać. Pogoda była wręcz idealna. Nie było za ciepło i nie było za zimno - było w sam raz! Wiatr był minimalny albo wręcz wcale go nie było. Warunki do jazdy były wręcz idealne.
Po naszych wspólnych jazdach w tygodniu Paweł odzyskuje swoją normalną formę i coraz częściej stara się nadawać rytm. To dzięki niemu kompletnie bez bólu podjechałem pod Staffelde. Nie cierpię tego podjazdu, tym bardziej, że znajduje się on zazwyczaj na końcach wycieczek, kiedy jestem już odrobinkę zmęczony ;)
Żaby nie było, że jechaliśmy tylko nabijać kilometry w szybkim tempie udało nam się zrobić kilka fotek :)

Przygotowanie!
Do startu!
Start!

Paweł czeka już na mnie gotowy do startu!

Po paruset metrach postój! W Warzymicach pojawiły się bociany. W ubiegłą niedzielę jeszcze ich nie było. W tygodniu ich też nie widziałem! Zdjęcie troszkę nie za bardzo... ale jest!

Pierwszy postój - Warzymice!

Małą chwilę potem czyli po dwóch godzinach i 57 kilometrach kolejny postój... Tym razem Schwedt.

Kupa mięsa czeka na zamówiony posiłek... kolejne mięso u Turka :)

Paweł też czeka... ale jak widać on spokojnie może jeść!

Sweetfocia przy fontannie jakoś nie wyszła... spodziewałem się bardziej spektakularnych efektów!

Za to Paweł ma focie bardziej spektakularną. Tak mu się spodobał mostek, że kazał mi po nim jechać dwa razy! :)

Czasem udało mi się go złapać i zrobić pędzącemu zdjęcie. Niestety ale filety z kurczaka nie za bardzo wyszły! :)

Dzięki za miłe towarzystwo - do następnej niedzieli!

...ups... chyba jadę sam... 6 kwietnia pierwszy wyścig z cyklu 3 Wieże - POWODZENIA! :)