MAMIL

Czwartek, 21 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 4

Mamil or MAMIL is an acronym of "middle-aged man in lycra". The term used to describe a middle aged man who rides an expensive racing bicycle.
żródło: en.wikipedia.org

Co się dzisiaj naśmiałem słysząc to określenie to moje :) Może ten "expensive racing bicycle" jeszcze przede mną ale któż wie co będzie w przyszłości? Coś tam jest w planach ale o tym cicho sza ;) Na razie pierwsza z niespodzianek przygotowywana jest na przyszły tydzień. Mam nadzieję, że spełni to "coś" moje oczekiwania i... powiedziałbym za dużo.... Jeszcze troszkę potrzymam Was w niepewności :)

Dzisiaj jechałem z Kodkiem... Konrad jest początkującym kolarzem ale wystartował z grubej rury. Pierwszy rower to Scott Foil 10... Pierwszoligowa wyścigówka. Tym razem muszę się przyznać, że nie dałem rady jadąc na Meridzie. O ile jeszcze podjazdy pokonywaliśmy w miarę równo to zjazdy oraz na prostej nie miałem najmniejszych szans. Następnym razem raczej nie pojadę z nim na Meridzie... chyba ;)

No i jeszcze ostatnia rzecz. Udało mi się "zdobyć" zdjęcia z maratonu na Miedwiu. Jeśli ktoś by chciał znaleźć siebie wystarczy wpisać numer startowy na stronie fotomtb.pl z zapłacić parę złotych ;) Myślę, że warto - fajna pamiątka oprócz medalu i skarpetek ;)