Testujemy nową "zabawkę"

Poniedziałek, 15 września 2014 · dodano: 15.09.2014 | Komentarze 4

Koniec ubiegłego tygodnia był dla mnie niczym dzień dziecka (który sprawiłem sobie sam). Oprócz paru istotnych części do Meridy stałem się posiadaczem "zabawki" o której myślałem już od dłuższego czasu. W piątek po bardzo okazyjnej cenie udało mi się kupić kamerę sportową Garmin Virb Elite. Co ciekawe kamerę kupiłem w Anglii z wysyłką do Niemiec (bo mniejszy VAT niż w Polsce). Kamera kupiona w piątek przed południem w angielskim sklepie była do odebrania w sobotę przed południem w Niemczech. Po raz kolejny byłem ogromnie zaskoczony szybkością działania - aż chce się kupować ;) Jeśli do tego dodać cenę - 60% polskiej ceny sklepowej nic więcej nie trzeba mówić. Podekscytowany nowym zakupem zapomniałem sprawdzić co znajdę w pudełku wraz z kamerą. Jak się okazało Garmin w tej wersji dodaje dwa rodzaje mocowań. Niestety, żadne z nich nie nadaje się do roweru. Uchwyt rowerowy trzeba kupić osobno. Druga sprawa, o której nie pomyślałem to karta pamięci. Co prawda mam jakieś kardy microSD ale z klasą 4 kompletnie nie nadają się do VIRBa. Karta i mocowanie na rower już są zamówione. Niestety tym razem muszę poczekać kilka dni na dostawę ze względu na chwilowy brak towaru w magazynie. Jednak i tak opłaca się czekać. Znowu zapłacę ok 20% mniej niż w polskich sklepach... Dzisiaj podczas jazdy chciałem wypróbować nową zabawkę. Jednak filmy nagrane "z ręki" kompletnie nie nadają się do zamieszczenia. Za to udało mi się zrobić kilka zdjęć (kamera może służyć jako 16 mpix aparat).

W pełnym rynsztunku - spodenki wreszcie dotarły (przesyłka kurierka leżała na poczcie 13 dni)

W drugą stronę, o zachodzie ;) (droga z wpisu Grześka, której nie poznałem)

Ostrzeżenie przed zabrudzoną drogą... troszkę połatana ta droga

Świetnie mi się jeździ na nowych kołach... kolejna nie zła średnia

Samojebka ala Tigris ;)

A to trasa dzisiejszego przejazdu

leszczyk
| 19:59 wtorek, 16 września 2014 | linkuj Fajna samojebka a la Tigris, teraz czekamy na taką w każdym wpisie :-)
Gratuluję zakupu i życzę szybkiej rozkminki możliwości kamerki :-)
Nasze stroje są naprawdę ładne :-)
tmxs
| 13:08 wtorek, 16 września 2014 | linkuj Ciekawy jestem filmików z tej kamerki, bo też kiedyś rozważałem jej zakup.
| 08:06 wtorek, 16 września 2014 | linkuj Też rozważałem zakup GoPro i Sony. Jednak Garmin wygrał właśnie ze względu na możliwość współpracy z czujnikami ANT+ oraz wygląd :) Virbem w wersji Elite można sterować licznikami 510, 810 i 1000 oraz jakimiś nadgarstkowymi oraz telefonem :) Virb wygląda jak kamera, a nie jak paczka fajek (GoPro). Jakość obrazu jest zbliżona (wg w mnie Sony jest najładniejszy obraz). Przyznam się również, że cena mnie również przekonała 169 GBP to chyba najmniej na rynku (wśród kamer o porównywalnych parametrach).
James77
| 06:17 wtorek, 16 września 2014 | linkuj Również choruję na kamerkę (mimo sprzedania Contoura).
Virba też brałem pod uwagę jako alternatywa do GoPro (jeszcze Sony ActionCam).
Mi zależy najbardziej na timelapsie a Virb może to robić w rozdzielczości 12Mpx co chyba max. 0,5s (Gopro robi co 0,3). Twoja wersja jest najbardziej wypasiona - na filmach możesz zamieszczać parametry jazdy (prędkość, droga do celu, kadencja, tętno itp.), można chyba sterować ją z licznika garmina ;)
Jeżeli będziesz zadowolony, to chętnie ją obejrzę na żywo i może wykorzystam Cię w celu zakupu. :)
pozdro.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa scsie