Szlak Bielika po raz drugi

Wtorek, 23 września 2014 · dodano: 24.09.2014 | Komentarze 5

Po raz kolejny nie musiałem zbytnio Krzyśka namawiać na wyjazd. Szybciutko uzyskał pozwolenie od Gosi i przed 17tą był już u mnie. Tym razem zamiast szosy postanowiliśmy przetestować Garmina w lesie. Wybór trasy nie był trudny - drugi raz atakujemy Szlak Bielika (nie Orła, bo Bielik to nie orzeł - jak dobrze ostatnio pod w moim wpisem zaznaczył "Gość", który notabene ten podjazd robi z przyczepką). W międzyczasie zadzwonił Kodek, że też by się wybrał z nami. Miał tylko małe wątpliwości dotyczące roweru. Po kilku słowach zachęty również on dał się przekonać. Tak więc w trójkę ruszyliśmy na podbój Szlaku Bielika. Szybciutko przebiliśmy się przez Przecław, Ustowo, Kurów i Siadło Dolne. Po raz kolejny podchodziłem z respektem do tego podjazdu. Za to Konrad, który nie wiedział co go czeka wyrwał z kopyta jak oparzony. Jak się okazało spotkałem go pchającego rower w drugiej części podjazdu. Krzysiek jechał przede mną i bez problemu sobie poradził z tą górką. Ja również nie miałem większych problemów do czasu... aż w pewnym momencie złapał mnie ból głowy jaki towarzyszył mi 1,5 roku temu. Mimo, że zrobiło mi się nie dobrze dojechałem do końca podjazdu. Poczekaliśmy chwilkę na Konrada i ruszyliśmy powoli w kierunku Moczył. W Moczyłach poprosiłem chłopaków o krótką przerwę. Do bólu głowy dołączyły nudności... Po chwili odpoczynku ruszyliśmy dalej. Mimo bólu głowy jakoś się jechało. Problem pojawiał się ze zwiększoną siłą gdy musiałem mocniej przycisnąć na podjazdach. Tętno natychmiast wzrastało, a pulsujący ból wbijał się w głowę. Aby zaoszczędzić sobie niepotrzebnego bólu starałem się jechać na jak najlżejszych przełożeniach. Dzięki temu pozostałą część trasy udało mi się przejechać w miarę bez problemu.

Przydałoby się jakieś mycie :)

W domu tabletki p.bólowe, herbata i gorąca długa kąpiel przywróciły mnie do życia. Odrobinę jeszcze odczuwam (co ciekawe) w głowie, a nie w nogach trudy dzisiejszej trasy ale i tak jest OK :) Szlak Bielika po raz drugi zaliczony w całości.
Cały czas uczę się robić coś z nagranymi filmami i sukcesywnie będę wrzucał je do postów, jednak sama obróbka i wysyłanie troszkę trwa. Na początek film z samego podjazdu. Następny postaram się wrzucić jutro.

jurektc
| 19:42 wtorek, 18 listopada 2014 | linkuj Dla mnie rewelka, wyswietlane parametry fajny bajer,ale myslę że byłoby lepiej umieścić kamerkę na kasku. :)
tunislawa
| 14:42 wtorek, 18 listopada 2014 | linkuj gratulacje ! ja miałam prawie takie objawy jak Ty , pchając rower do góry wczoraj ....podziwiam ! :)
Jarro
| 06:49 niedziela, 28 września 2014 | linkuj Fajna zabawka. A co do bólów głowy nie lekceważ tego. Przydałby się tomograf głowy, bo ból ewidentnie związany jest ze wzrostem ciśnienia i rozszerzaniem naczyń, które powodują gdzieś ucisk. To mogły by wskazywać na tętniaka a z tym to już żarów nie ma. Sorry za straszenie :)
James77
| 06:21 czwartek, 25 września 2014 | linkuj strasznie kierownicą na boki rzucasz, chyba kadencja za mała :)
Te wskaźniki to super sprawa, gdyby nie profil trasy to nie byłoby widać, że jedziecie pod górę.
Podejrzewam, że obróbka tego kawałka zajęła Ci więcej czasu niż cała wycieczka (ja spędzałem długie godziny, żeby coś sensownego sklecić).
Fajnie, że nagrałeś ten podjazd, można by jeszcze kilka ujęć z ręki dokręcić. ;)
leszczyk
| 07:53 środa, 24 września 2014 | linkuj Gratuluję opracowania techniki podjazdu no i wypracowania formy !
Ja muszę chyba jeszcze potrenować na Strzałowskiej :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz