Sfałszowana pogoda...

Niedziela, 14 grudnia 2014 · dodano: 14.12.2014 | Komentarze 1

Miało być pięknie, wspaniale, cieplutko, a wyszło jak zawsze. Tak przynajmniej zapowiadały prognozy pogody z soboty. W sobotę było wietrznie i ciepło, natomiast w niedzielę miało być bezwietrznie i jeszcze cieplej. Zaplanowałem, że umyję w końcu Focusa korzystając z "pięknej" pogody a skończyło się na częściowo błotnej wycieczce do... w sumie właściwie nie wiem dokąd pojechałem... :) W każdym razie sobotnie prognozy zostały sfałszowane jak wy... fuj, przecież nie mieszamy polityki z rowerami, chyba że jest kampania wyborcza. Z tego co się orientuję to takowej teraz nie ma.
Znudziło mi się już tygodniowe jeżdżenie na chomiku więc mimo wszystko postanowiłem, że sprawdzę na własnej skórze jak to jest z tą pogodą. Jak tylko wychyliłem się z rowerem na powietrze zaraz byłem cały mokry... Nie, nie padało, tutaj prognozy się sprawdziły, jednak mgła i osadzająca się wszędzie wilgoć zrobiły chyba więcej niż deszcz... Niestety Garmin Virb przegrał walkę z wilgocią. Zdjęcia i filmy kompletnie nie nadają się do publikacji... Tym razem bym miał co pokazać. Między Pomellen. Ladenthin kilka metrów przede mną przebiegło stado saren i jeleni. Było tego z kilkanaście sztuk. Zrobiłem nawet zdjęcia, ale nie pomyślałem, aby przetrzeć czymś obiektyw Garmina... Więc z fajnych zdjęć dup.... :( Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spotkam tak liczne stado ale w lepszych okolicznościach przyrody.
Miałem też przyjemność przejechać się nową ścieżką rowerową od Przecławia aż do stacji Lotos i toru motocrossowego gdzie się urywa. Zastanawiałem się co dalej z tą ścieżką. Słyszałem, że ma być połączona ze ścieżką do Neu Rossow. Jednak nie wiedziałem jak. Postanowiłem to sprawdzić jadąc do Rossow i kierując się później na Neu Rossow. Za Neu Rossow troszkę pobłądziłem i jakimiś dziwnymi zaroślami przedzierałem się na czuja nie wiadomo gdzie... W pewnym momencie ścieżka wśród zarośli kompletnie się skończyła. Pozostała droga przez pole w błocie lub powrót. Wybrałem bramkę nr 2. Jednak tuż przed samym Neu Rossow odbiłem lekko w prawo i znalazłem się... na tyłach toru motocrossowego w Rosówku. Już wiem jak będzie połączona ta ścieżka ;)
Po zapoznaniu się z sytuacją wróciłem do Rossow i przez Pomellen dojechałem do Warzymic. Rower dość mocno był zabłocony więc jeszcze postanowiłem skorzystać z myjni na Rondzie Uniwersytecki. Tym razem mycie  było bardzo ostrożne. Strumień wody kierowany był z większej odległości. Starałem się również omijać punkty w rowerze, gdzie woda pod ciśnieniem mogłaby wyrządzić szkody. Po myciu spokojnie wróciłem do domu :)

Zdjęcia i filmy nie nadają się do publikacji... Po tym zdjęciu było jeszcze gorzej.

Co prawda miało nie być filmów ale jeden jednak zamieszczę jako wzorcowy ;) Tak powinni się zachowywać kierowcy widząc rower podjeżdżający do ronda gdzie wyznaczona jest ścieżka - brawa dla kierowców.