Na zakończenie...

Środa, 31 grudnia 2014 · dodano: 31.12.2014 | Komentarze 1

Nie spodziewałem się, że będę kończył rok jeszcze raz po tym jak zakończyłem go wpisem po objechaniu Zalewu Szczecińskiego. Niczego w sumie się nie spodziewałem z tego co wydarzyło się w tym rowerowym roku. Po cichu przyznam się, że jestem szczęśliwy i dumny z siebie (o ile można być z siebie dumnym) :)
W poprzednim wpisie chyba o tym nie napisałem ani słowa, myślę jednak że właśnie RZUCENIE PALENIA jest moim największym sukcesem w 2014 roku! Właśnie rzucenie palenia prawdopodobnie miało ogromny wpływ na późniejsze wydarzenia. Nie potrzebowałem, zatrzymywać się co kilka kilometrów aby zapalić, dzięki temu mogłem bez większych zadyszek robić coraz większe dystanse. Pewnie dzięki temu udało mi się w prawie 40° upale przejechać 275 km! Kolejny bonus za rzucenia palenia to nowy rower. Wreszcie mam maszynę marzeń (moich). Mam nadzieję, że super lekki na świetnym osprzęcie zmotywuje mnie do walki o lepsze czasy i większe dystanse. Na razie się zaprzyjaźniamy ale liczę na bardzo dobrą współpracę. Poza tym mam wreszcie rower dopasowany rozmiarem. Teraz trzeba popracować nad czymś bardziej do lasu. Czymś lżejszym i czymś bardziej zwrotnym niż Merida. Merida bez względu na wszystko zostanie w mojej piwnicy, bo to od niej wszystko się zaczęło i liczę na nią na Miedwiu w 2015 (zapisy już od 01.01.2015) :)

Plany na 2015 (na przekór powiedzeniu If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans) ?

- przejechać w roku 10 000 km na rowerach (nie licząc stacjonarnych)
- przejechać 300 km jednego dnia
- wygrać z Krzyśkiem drugie Miedwie (wtedy będzie remis 2:2)
- zgubić 10 kg (od rzucenia palenia idzie mi to delikatnie mówiąc średnio + 6 kg)
- zacząć biegać i przebiec 20 km podczas jednego biegu

Mało ambitnie czy zbyt ambitnie, sam nie wiem... Wiem jedno, że od jutra liczy się czas na realizację moich planów i będę walczył aby wszystko się udało!

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy czytają moje męczące wpisy... :) Przepraszam i postaram się poprawić! Dziękuję za zawsze dobre rady oraz wsparcie, które jest dla mnie bezcenne!

Dziękuję bardzo wszystkim, z którymi miałem ogromną przyjemność jazdy na rowerze. To dzięki Wam udało mi się pokonać tak wiele kilometrów! Liczę na Wasze wsparcie i pomoc w przyszłym roku. To zaszczyt, że mogę z Wami jeździć. Celowo nie wymieniam Was wszystkich (bo było Was tak wiele i wielu, a nie chciałbym nikogo pominąć).
Zapraszam również wszystkich z którymi nie miałem jeszcze przyjemności spotkania się na trasie i wspólnej jazdy! :)

Życzę wszystkim wspaniałego nowego roku, szczęścia i realizacji wszystkich celów i marzeń! To będzie BARDZO DOBRY ROK!

PS. dzisiaj tylko dwa słowa o wyjeździe. Nie będę narzekał na pogodę, bo nie ma na co - było SUPER!!! Chcę jeszcze WIĘCEJ :)