Zakończenie tygodnia, przerwa... i MUSE!

Piątek, 12 czerwca 2015 · dodano: 15.06.2015 | Komentarze 0

Tak jak mi napisał Bartek, organizm troszkę odpoczął i od razu są efekty. Jednak dałem mu jeszcze bardziej wypocząć i po piątkowym dojeździe i powrocie z pracy zarządziłem trzydniową przerwę. Z piątkowego dojazdu napiszę jedynie znowu o genialnej przeprawie pontonowej przez Odrę. Niesamowicie ułatwia mi życie. Dzięki niej nie muszę zawracać na most i gnam od La Stadii prosto do pracy.
Te trzy dni odpoczynku nie były tak do końca odpoczynkiem. Sobota podróż do "sttolycy" i troszkę chodzenia, a niedziela to na początek zwiedzanie, rewelacją podczas tej części dnia było Muzeum Powstania Warszawskiego - TO TRZEBA ZOBACZYĆ! Na zakończenie dnia Orange Warsaw Festiwal. Obok super występów jak świetny Bastillie i bardzo fajne występy Incubus, Marii Peszek i Asking Alexandria wręcz genialny występ MUSE. Jestem wręcz oszołomiony tym co ci goście wyprawiają na koncertach. Z płyt i koncertów wideo wiedziałem, że są całkiem spoko. Jednak to co zobaczyłem zupełnie mnie rozwaliło!!!
Byłem blisko (sceny), widziałem wszystko ;)