56:27

Wtorek, 16 czerwca 2015 · dodano: 16.06.2015 | Komentarze 1

Jubileuszowy, pięćdziesiąty dojazd do pracy w tym roku okazał się nadzwyczajnie szybki (oczywiście) jak na mnie ;) Do przerwy, czyli drogę do pracy pokonałem w 27 minut co dało mi świetną średnią powyżej 27 km/h. Tak prawdę powiedziawszy to zaskoczony byłem tylko odrobinę tym czasem. Trzy dni odpoczynku od roweru dało mi sporo nowej energii. Powrót z pracy również był przyzwoity. Co prawda średnia przejazdu odrobinę spadła ale i tak jestem bardzo zadowolony. Ruch w czasie mojego powrotu był zdecydowanie większy. Nawet udało mi się przeżyć jeden zamach gdy autobus wyjeżdżający z zatoczki kompletnie zignorował mój rower. Musiałem zmienić pas narażając się na "atak" samochodów na drugim pasie. Mimo wszystko udało mi się przejechać w miarę sprawnie. Trasę z domu do pracy i z pracy do domu pokonałem łącznie d 56 minut i 27 sekund ;)

Żeby nie było tak pięknie to od ubiegłego tygodnia zmagam się z bólem przy lewym achillesie. Smarowanie maścią coś tam daje i po odpoczynku ból jakby ustępuje. W piątek do pracy czasami musiałem jechać tylko prawą nową aby nie nadwyrężać lewej.

Podsumowując te 50 tegorocznych dojazdów do pracy to łącznie przejechałem około 1 250 km. Aby przejechać ten dystans moim samochodem potrzebowałbym około 100 litrów benzyny, co kosztowałoby około 500 zł ;) Nie sposób również nie docenić faktu, iż zaoszczędziłem coś więcej niż kasę - CZAS. Zamiast stać i tracić go w korkach mogłem go spędzić tak jak lubię czyli na rowerze :)
Przy okazji okazało się, że 50 dojazd do pracy był dla mnie 100 "wyprawą" rowerową w tym roku.