Historia się lubi powtarzać

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 28.06.2015 | Komentarze 3

Dokładnie tak samo jak tydzień temu po maratonie w Choszcznie i tym razem na niedzielę zaplanowałem "czil". Również tak samo jak w ubiegłą niedzielę nie wytrzymałem w swoim postanowieniu i uciekłem pojeździć. Tym razem odrobinę sobie skróciłem dystans i zamiast z Tantow pojechać do Penkun wróciłem do domu przez Rosówek. Założone wczoraj plastry zdjąłem nieopatrznie dzisiaj rano sądząc, że nie będę jeździł, po zmianie decyzji przydałyby się bardzo. Znowu dokuczał mi ten cholerny Achilles. Muszę jeszcze tydzień wytrzymać i po Świdwinie coś z tym zrobię, bo nie sądzę żeby nastąpiła jakaś radykalna poprawa. Na razie się cieszę jedynie, że stan się nie pogarsza (tak mi się wydaje przynajmniej). :)
Dzisiaj znowu na drodze spotkałem sporo kolarzy i rowerzystów. Motywowali mnie do zabawy w "złap mnie". Nie było dzisiaj trudno i bez żadnych problemów złapałem wszystkie swoje "cele" nie męcząc się przy tym za bardzo ;)
To było zdecydowanie lajtowe popołudnie :)

Coś mi to przypomina... ;)

Kategoria do 50 km, solo

| 19:14 piątek, 3 lipca 2015 | linkuj Dzięki za radę. Oczywiście kupiłem żywokost, który poleciłaś ;) Troszkę podrożał, jednak nie ważne jak ma pomóc ;)
PS. ja też jeżdżę aby się zrelaksować. Wywieszony jęzor jest częścią relaksu i to nie tylko tego na rowerze ;)
jotwu
| 05:34 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Silna ta Twoja cykloza skoro mimo dolegliwości potrafisz w tak zabójczym tempie pokonywać maratońskie dystanse.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amiie