To nie był przypadek

Czwartek, 16 lipca 2015 · dodano: 16.07.2015 | Komentarze 1

Nie było przypadku we wtorkowym tempie wyjazdu. Wtedy miałem jeszcze jakieś wątpliwości czy może wypoczynek tak na mnie dobrze podziałał, że fajnie jechało mi się zarówno w Neusterlitz jaki i we wtorek z Pawłem, że niby pogoda sprzyjała, świetna temperatura kompletnie bez wiatru. Dzisiaj powtórzyłem wyjazd z Pawełem. Trasa dokładnie taka sama jednak warunki różne. Temperatura podobna ale wiatr jakby się obudził. Nie był to "huragan" taki jak tu często na północnym-zachodzie można uświadczyć ale wiatr był odczuwalny. Pojechaliśmy prawie tak samo (mimo gorszych warunków). Różnica między przejazdami to jedyne 40 sekund.
Muszę przyjrzeć się prędkościom i  sprawdzić jak inaczej przejechać tą pętelkę. Gdzie można byłoby jeszcze coś urwać (można oczywiście wszędzie - jednak tak na moje możliwości)? :)
Jeszcze jedną różnicę znalazłem. Dzisiaj przyjechałem bardziej zmęczony niż we wtorek (co można zobaczyć na poniższym zdjęciu - dzięki Paweł :) ).

Troszkę dzisiaj mnie to kosztowało...