Ostatnie pożegnanie

Środa, 22 lipca 2015 · dodano: 22.07.2015 | Komentarze 5

Była ze mną przez ostatnie 892 dni i 20 godzin. Dziś przyszło mi pożegnać się z moją pierwszą szosową miłością. Nie wyobrażałem sobie innej poza nią. Znosiła mnie dzielnie i woziła moje cztery litery przez wiele kilometrów. Dokładnie przejechaliśmy razem 7485.71 km. Przez ten cały czas odwdzięczała się całkowitą bezawaryjnością, choć nie zawsze na to zasługiwałem. Czasem stała troszkę brudna, z brudnym łańcuchem i kasetą. Czasem ją zdradzałem, choć nie pokazywała po sobie, że była zazdrosna. Spędziliśmy wspólnie wiele setek godzin. Odwiedziliśmy wiele miast, miasteczek i wiosek. Robiliśmy "wycieczki" po 15 km i po 274 km. Było nam wspólnie dobrze... dopóki nie zacząłem się oglądać za innymi... Zaczęły mnie kusić młodsze, lżejsze i lepiej wyposażone... Stało się i w końcu ją zdradziłem. Znalazłem sobie nową, taką jak sobie wymarzyłem. Jest młodziutka, choć dojrzała, jest leciutka, lecz nie wychudzona (mieści się w normach) no i oczywiście jest świetnie wyposażona! Początkowo były pomysły aby się nie rozstawać. Można było znaleźć inna rolę dla niej w moim "nowym" życiu. Myślałem, że zadba o mnie zimą, potem pomyślałem, że będziemy wspólnie podróżować do pracy.. Jednak zawsze znajdowało się inne, lepsze rozwiązanie.
Właśnie dzisiaj przyszedł czas rozstania. Odeszła ode mnie na zawsze... Znalazła sobie "nowego". Mam nadzieję, że będzie z nim szczęśliwa. Chciałbym aby ten "nowy" dbał o nią jeszcze bardziej niż ja. Nowy dom będzie miała na Mazowszu, więc pewnie się już więcej nie zobaczymy....

MOJA PIERWSZA SZOSA.....

Trek... z dnia 2015.07.21

Tak pięknie wyglądała moja pierwsza szosa kiedy się rozstaliśmy... Tak jakby nie chciała abym ją zostawił...

jotwu
| 06:37 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj Pożegnanie wprost wzruszające ale wygląd roweru w dniu rozstania świadczy o tym z jakim pietyzmem go traktowałeś.
coolertrans
| 20:18 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj niech służy dalej, a nie stoi..
Danielo
| 18:51 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj Ha ha, świetnie, tak jakbym czytał o swojej colargolce. Wariaci z nas ;)
srk23
| 13:43 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Żal ściska ale może też idzie w dobre ręce bo widzę, że jest pięknie utrzymana.
Maxis
| 19:58 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Ja również łączę się w bólu. Czasami byłem zazdrosny . Czasami specjalnie podstawiałem nogę. W końcu zwyciężyłem . Najpierw niechcący , niby przypadkiem , skierowałem oczy na inną . Potem jątrzyłem " po co Ci ona " i w końcu zwyciężyłem . Nie będzie stawała między nami. Przynajmniej jednej rywalki się pozbyłem. Cześć jej pamięci ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa