Odbiór

Środa, 23 września 2015 · dodano: 23.09.2015 | Komentarze 1

W ubiegłą środę zamówiłem koronki do kasety zamontowanej w Giancie, a dzisiaj już miły telefon z Synkrosa, z informacją że zamówione części są już do odebrania. Nie było na co czekać i zaraz po pracy jadę je odebrać. Miasto jak zwykle zakorkowane więc tym przyjemniej było jechać wśród stojących samochodów. Najsłabszy odcinek to kontrapas na Jagiellońskiej. Niby wszystko ok ale mało kto zwraca uwagę na rowery jadące po tym kontrapasie. Dzisiaj na Jagiellońskiei była jakaś awaria kanalizacji i co jakiś czas dużą część pasa jezdni zajmowały pojazdy usuwające awarię (beczkowozy). Stało ich tam kilka. Jednak nie zajmowały one pasa dla rowerów tylko jezdnię. Wymijające je samochody bez jakichkolwiek skrupułów wjeżdżały na rowerowy kontrapas zmuszając rowery do zatrzymywania, a to przecież one miały się zatrzymać i przepuścić jadące kontrapasem rowery. No i jeszcze samochody wyjeżdżające z miejsc za pasem dla rowerów. Wyjeżdżający kierowcy patrzą się do tyłu na auta, a nie zwracają uwagi czy nie nadjeżdża rower z przeciwka.... Ehhhh... nie lubię jeździć po mieście.
Wracając zahaczyłem jeszcze o Mierzyn, Stobno, Warnik i Kołbaskowo. Potem już prosto do domu ;)
W Warniku dopadła mnie zapowiadana na popołudnie mżawka. Deszczem, tego co kapało z nieba raczej bym nie nazwał :)

Wszędzie dobrze ale u Niemiaszków najlepiej ;)