Zwykłe Tantow

Piątek, 25 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 0

Wczorajsze uderzenie jednak odcisnęło swoje piętno na kolejnym dniu... Do tej pory boli mnie jeszcze kark... Tak naprawdę nie wiem czy to efekt złego ułożenia głowy do poduszki czy może efekt zderzenia ale niestety boli... Voltaren nie pomógł, boli dalej.
Dzisiaj z tej "okazji" nie pojechałem do pracy rowerem. Jednak po pracy i po zakupach szybko wskoczyłem na szoskę.
Byłoby super gdyby nie zmrok... od 19tej zaczyna się już robić szaro. W czarnych okularach robi się coraz ciemniej. Szkoda czasu na zmianę szkieł. Skutek był taki, że końcówkę jechałem z podniesionymi oksami... i "brakiem szczegółów".
Robiąc nawrotkę przy Nadrensee dogoniłem dziewczynę, która jechała na hybrydzie. "Nowoczesność" zatrzymała nas na przejeździe kolejowym. Okazało się, że robi pętelki Warzymice - Rosow - Warzymice. Pogadaliśmy chwilkę czekając na pociąg zaproponowałem "podwózkę" jednak nie chciała złapać koła. Mówiła, że jeździ rekreacyjnie 23-25 km ;) Dostałem kosza więc trzeba było zwijać żagle ;) Chwila spinki i nowa "koleżanka" znika ;)
Później już luzik, do domu jadę "trzynastką" bez zjeżdżania na DDRkę ;)