W domu

Niedziela, 20 marca 2016 · dodano: 20.03.2016 | Komentarze 2

Po przesiedzeniu w samochodach ponad doby i przejechaniu prawie 3000 km wreszcie zameldowałem się w domu. Tylko zastanawiam się czy po dzisiejszej jeździe powinienem w pierwszym zdaniu użyć słowa "wreszcie". Po niepełnych dwóch godzinach jazdy moja szosa wyglądała o wiele gorzej niż po przejechaniu 900 km w Calp oraz 2500 km na haku Bartkowozu ;)
Jeszcze po powrocie tak dla wyrażenia mojej wdzięczności za bezproblemowe jazdy w Hiszpanii pojechałem z Focusem na myjnie. Szczecin przywitał mnie śliczną pogodą (w sobotnie popołudnie) i kolejkami na myjniach odstałem swoje umyłem rower i zadowolony wróciłem do domu z czyściutkim rowerem. Dzisiaj do zrobienia miałem krótki trening aby rozruszać "zamulone" nogi. Giant do jutra w serwisie więc nie miałem wyboru i pojechałem na szosie. Od samego rana kropiło i nie zanosiło się, że przestanie. Nie bacząc na tą "drobną" niedogodność po 10tej ruszyłem w drogę. Już po kilku kilometrach miałem dość jeżdżenia. Zarówno ja jak i Focus byliśmy totalnie mokrzy i brudni. Dodatkowo rower przestał hamować bo piasek + woda nie są za bardzo przyjazne dla moich obręczy... :(
Teraz troszkę odpoczynku i zaczną się dojazdy do pracy.