Bielikiem

Czwartek, 31 marca 2016 · dodano: 31.03.2016 | Komentarze 1

Początkowo zapowiadała się dzisiaj jazda na szosie z Bartkiem, a skończyło się na jeździe w terenie z Pawłem. Troszkę późno Bartek miał wolne, a ja troszkę się spieszyłem i deszcz miał spaść więc pomyślałem, że nie ma sensu brudzić w deszczu szosy i lepiej skorzystać z Gianta. Przed samym wyjściem okazało się, że Paweł również wybiera się pojeździć. Od razu zdecydowany był na Bielika. Ja natomiast wolałem sobie pojeździć góralem po szosie ale prespektywa jazdy w towarzystwie skusiła mnie do kolejnego ataku na Bielika. No i w końcu się udało. Nie dość, że się udało to jeszcze pojechałem ten podjazd przyzwoicie. Było płynnie równo bez chybotania. Dobry tor jazdy pozwolił mi na ustanowienie mojego PR ;)
Później jeszcze kolejny podjazd od Odry i później asfaltami do domu.
W drugiej części Szlaku Bielika trwa wycinka lasu. Szlak jest kompletnie zrujnowany przez ciężki sprzęt leśników.
Pieniądze z UE zostały wydane, inwestycja odebrana więc można ją zniszczyć! Brawo!!!

Ten fragment był jeszcze w miarę i dało się jechać