Druga setka ;)

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Tym razem znowu z Krzyśkiem postanowiłem za cel obrać Schwedt. Wycieczka byłaby bardzo udana gdyby nie... moja głupota. Postanowiłem, że granicę przekroczymy w Pargowie dojeżdżając tam trasą Orła Bielika... No cóż może byłoby fajnie gdyby nie zakończona porażką próba podjazdu pod górę, na kamieniach przy autostradzie. Próba wjazdu zakończyła się upadkiem i rozwaloną kostką. Okazja do przemycia rany i zaklejenia kostki była dopiero w Kamiencu.. Oczywiście wody utlenionej nie uświadczyłem ale na szczęście były plastry... trudno, że dziecinne z motywami z Toy Story ale przynajmniej były. Reszta drogi mimo sporego wiatru była rewelacyjna. Na pewno powtórzę jeszcze raz tą trasę gdy będzie lepsza pogoda. Jestem zachwycony infrastrukturą rowerową po niemieckiej stronie. Tylko jeden odcinek przebiegał drogą publiczną. Reszta to świetne ścieżki rowerowe. Rewelacyjny okazał się przejazd wałem przeciwpowodziowym wzdłuż Odry. Cały czas jestem pod ogromnym wrażeniem! Muszę zdecydowanie kupić aparat! To jest nie do opisania! ;)