Pętęlka po przerwie

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 24.08.2012 | Komentarze 0

Po krótkiej przerwie spowodowanej niedyspozycją podczas ostatnich wyjazdów za namową Grzegorza (dzięki) dałem sobie parę dni wolnego. Przy okazji spaliłem się na słońcu co pomogło mi w chwilowym rozstaniu z rowerem. Nosiło mnie przez kilka ostatnich dni aż wczoraj nie wytrzymałem i postanowiłem sprawdzić jak jest. Wniosek - jest nie źle! Miałem pojechać zdecydowanie spokojnie bez wysokiego tętna co się udało. Mimo tego prędkości jakie uzyskiwałem były zadowalające. Odpoczynku było mi trzeba. Teraz do końca roku zdecydowanie rekeacyjnie już będzie bez specjalnych spinek i założeń. Na następny sezon postanowiłem sie przygotować się zdecydowanie lepiej. Tym razem z planem treningowym i wszystkimi tymi "cyklami" ;) Dzisiaj z Empiku odbieram pomoc dydaktyczną w postaci Biblii treningu kolarza górskiego ;) Co prawda gór ci u mnie jak na lekarstwo ale coś się znajdzie - dla chcącego nic trudnego.
Moja tytułowa pętelka wyglądała tak: