• Sprzęt Trek 1.5 /2011/

Kolejna wersja na szosę

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 0

Tym razem lekko zmodyfikowana wersja na szosę. Miałem przedłużyć poprzednią czterdziestkę do pięćdziesiątki ale nie udało się. Czterdziestka powiększyła się jedynie o 4 kilometry. Może i byłaby warta uwagi gdyby nie pewna mała niedogodność. Słabym punktem tej trasy jest odcinek drogi między Pargowem a Kamieńcem. Jechałem tą drogą całkiem nie dawno na Meridzie i wiedziałem, że ten kawałek nie jest w najlepszym stanie. Jednak na szosie to po prostu porażka. Trzeba lawirować po całej szerokości jezdni a i tak nie uniknie się dziur. Polecam omijać ten odcinek. Natomiast od Kamieńca do Moczył został położony nowy asfalt i tam jedzie się bardzo przyjemnie. Na wycieczki szosowe trzeba poczekać troszkę aż remontu doczeka się jeszcze odcinek do Pargowa.
Tym razem pogoda za bardzo nie sprzyjała. Mimo, że świeciło ładne słoneczko to wszystko jak zwykle popsuł wiatr, który czasem bardzo pomagał a czasem okropnie przeszkadzał w przyjemnej jeździe - taki los rowerzysty... ;)