• Sprzęt Trek 1.5 /2011/

... i jeszcze jedna wersja trasy na szybką szosę

Poniedziałek, 22 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 0

Tym razem już nie kombinowałem i pojechałem na pewniaka drogami, które znam. Troszkę pomieszałem różne wycieczki i wyszła z tego prawie czterdziestka. W Niemczech wszystkie drogi w bardzo dobrym stanie. Na minus jedynie odcinek od granicy w Rosówku do Kołbaskowa mógłby być odrobinę w lepszym stanie. Jednak mam już pomysł jak temu zaradzić. Muszę po prostu wracać przez Niemcy. Lekko zmodyfikuję powrót i wrócę przez Ladenthein.
Już nawet za specjalnie nie patrzę na czasy, średnie itp. Ciężko o cokolwiek powalczyć jeśli non stop powiewa a czasami wręcz głowę urywa ;)
Po raz kolejny minąłem się z kolegą na niebieskim szosowym Treku. Ostatnio mam do niego szczęście bardzo często wybieramy te same drogi... lecz w odwrotnym kierunku. Tak sobie pomyślałem, że nigdy nie trafiłem na sytuację abyśmy jechali w tym samym kierunku. To znaczy, że on mnie mija, bo raczej nie miałbym szans aby dotrzymać mu koła ;)
Poniżej kolejna wersja, kolejnej wersji moich szosowych wariacji ;)