Upadek - przypadek

Środa, 17 lipca 2013 · dodano: 17.07.2013 | Komentarze 3

Czy można wywrócić się na prostej drodze o idealnej nawierzchni w doskonałą pogodę? Tak można! Przekonałem się podczas mojego ostatniego wyjazdu z Pawłem. Chwila rozkojarzenia i nieuwagi kosztowała mnie solidne obtarcia łokcia i kolana, solidne potłuczenie i drobne (jak na razie) uszkodzenia roweru. Wystarczyło abym na chwilę puścił kierownicę aby rozprostować odrętwiałe dłonie. Przy szybkości ok. 30 km/h i lekkim zachwianiu równowagi skończyło się to dla mnie i Pawła, który jechał na moim kole bliskim i nie przyjemnym spotkaniem z asfaltem na drodze z Dobieszczyna w kierunku Tanowa.

Wycieczka zapowiadała się idealnie i pewnie taka by była gdyby nie ten mój upadek. We wtorkowe popołudnie umówiliśmy się z Pawłem na przejechanie ok 80 km. Wybrałem bardzo zróżnicowaną trasę. Troszkę asfaltu, troszkę lasu i troszkę bezdroży (mapa). Niestety jakiś kilometr przed zakrętem w kierunku jez. Świdwie stało się to co się stało... Ogóle potłuczenia, zgięty hak mojej przerzutki, który ręcznie troszkę udało się poprawić skutecznie umniemożliwiły nam realizację założonego planu. Nie będąc pewnym jak rower będzie zachowywał się w terenie wybraliśmy powrót asfaltami. Zamiast nad Świdwie zawróciliśmy do Dobieszczyna a stamtąd do Stolca i Dobrej.

Paweł przed zakrętem w kierunku Kościna

Kościno - miejsce przekroczenia granicy

Dobrze znana ścieżka Glashutte - Hintersee

Miejsce "katastrofy" (lub bezmyślności - jak kto woli)

James77
| 07:58 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj oczywiście, musisz pojechać całym rowerem :)
Gość | 07:47 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj Dzięki Grzegorz! Dzisiaj będę rozbierał rower i sprawdzał co jeszcze popsułem ;) Do Miedwia będzie jak nowy ;)
| 06:31 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj o, jaki ładny szlif :)

Na prostowanie haka pojedź do MadBika na 26go Kwietnia, Piotr (gość z brodą) naprostuje Ci specjalnym przyrządem hak i będzie dalej jak nówka. Powołaj się na mnie, to być może zrobi to od ręki.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wiata