Poszalałem po segmentach

Sobota, 14 marca 2015 · dodano: 14.03.2015 | Komentarze 3

Troszeczkę przesadziłem pisząc "poszalałem" w tytule tego wpisu. Faktem jednak jest, że poprawiłem czasy i to sporo na trzech segmentach. Na wszystkich trzech segmentach udało mi się wskoczyć na drugie miejsce. Szczególnie zadowolony jestem z segmentu Nadrensee - Krackow. Segment ten poprawiłem o prawie 2 minuty w lutym, wyprzedzali mnie jedynie James77 i wober007. Z czasem 8 minut i 9 sekund zajmowałem na tym segmencie trzecią pozycję. Nie liczyłem, że uda mi się jeszcze jakoś specjalnie poprawić ten czas, bo i tak był wyśrubowany (jak na moje możliwości). Jak bardzo się myliłem okazało się właśnie dzisiaj. Czas z lutego został poprawiony aż o 33 sekundy. Dzięki temu wyprzedziłem na segmencie Romka (!), a do wyprzedzenia został jedynie Grzesiek ;) Do wyniku Grześka brakuje mi jedynie (albo aż) 8 sekund!
Pozostałe dwa segmenty, których czas poprawiłem tak w zasadzie się pokrywają. Ktoś pozakładał dwa segmenty na odcinku Przecław - Smętowice. Co ciekawe oba segmenty mają innych liderów. Na jednym z nich prowadzi wober007, a na drugim .... . Najważniejsze jest jednak to, że zarówno na jednym jak i na drugim jestem ...drugi :) Tutaj czasy są zdecydowanie do poprawienia.

Tu prawie zawsze wieje :)

Uwielbiam mojego Focusa :)

Kategoria solo, 50 - 100 km

| 18:34 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Krzysiek, segmenty to odcinki, które są pokonywane przez użytkowników urządzeń Garmin na czas. Więc tworzy się z tego pewnego rodzaju korespondencyjna rywalizacja. To wszystko dzięki Uli.
Muszę podziękować Ci Ulu, za to że pozakładałaś te segmenty (zresztą dziś jak jechaliśmy Grzesiek mi mówił, że to prawdopodobnie Ty jesteś właścicielką tych segmentów). Dzięki Tobie mogę rywalizować i mam nadzieję podnosić swoje umiejętności (czyli po prostu jeździć szybciej). Fajne i mobilizujące są segmenty, zarówno na Stravie jak i w Connect. To bardzo mobilizująca zabawa :)
Pozdrawiam również ;)
siwobrody
| 07:35 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Nie do końca wiem o co chodzi z tymi segmentami ale gratuluję wyników i podziwiam prędkości jakie rozwijasz .
50 km/godz. to , jak dla mnie , szalona prędkość dla roweru.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntree