Między deszczowymi chmurami

Wtorek, 6 sierpnia 2013 · dodano: 06.08.2013 | Komentarze 0

Nie do końca udało się uniknąć mi dziś deszczu. Wyjeżdżając z domu po godzinie 18-tej myślałem, że już się „wypadało”. Wystarczyło przejechać kilka metrów i przekonałem się jak bardzo byłem w błędzie. Najpierw kilka drobnych kropel a potem… armagedon. Udało mi się schronić pod dachem Netto. Poczekałem z 5 minut i ruszyłem jak deszcz miał się ku końcowi. Przejechałem przez Przecław i skierowałem się na Będargowo. Jadąc przebudowaną drogą w Warzymicach „kierowczyni” starej fiesty tak się spieszyło, że wyprzedając mnie wydaje mi się, że specjalnie wjechała w sporą kałużę oblewając mnie błotem… Bardzo mi przykro, że jechałem jeszcze nie „zaoranym” fragmentem jezdni i pani musiała zjechać na zdartą część asfaltu… Wiem, powinienem prowadzić rower z dala od jezdni, która należy do samochodów… Jednak ta sytuacja sprawiła, iż obojętne mi było czy pada czy nie. Bo właśnie się rozpadało… Padało tak do samego Ladenthin. Miałem w głowie pomysły aby przejechać przez Smolęcin i wrócić do domu, jednak na szczęście nie zrezygnowałem. Inny świat zaczął się właśnie od Ladenthin. Widocznie tam już się „wypadało”. Do końca trasy nie spadła ani kropla deszczu  Fart! Muszę jednak się przyznać, że do domu wróciłem kompletnie przemoczony  Mimo wszystko – dzień na plus i wycieczka na plus.

PS. coś mi się wydaje, że skrypt BS coś szwankuje podczas dodawania wpisów... Też tak macie?